PORTABLE FUN
DF9.9B
Pierwsze na swiecie silniki zaburtowe o mocy 14,7 kW (20 KM)/11,0 kW (15 KM)/7,3 kW (9,9 KM) wykorzystujace układ Lean Burn i wyposazone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora
Najnowoczesniejsze rozwiazania powoduja, ze przenosne silniki zaburtowe Suzuki znajduja sie w grupie najbardziej zaawansowanej technicznie dostepnej na rynku. Uznaje sie, ze DF20A, 15A i 9.9B sa pierwszymi na swiecie zaburtowymi silnikami czterosuwowymi w swoich klasach, wyposazonymi w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora. Dzieki skonstruowaniu mniejszych i lzejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wczesniejszych układach) inzynierom Suzuki udało sie zbudowac najlzejsze czterosuwowe silniki w klasach 14,7 kW (20 KM)/ 11,0 kW (15 KM). Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjatkowo niskie zuzycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczen w całym zakresie pracy. Poza tym w gamie DF20A/15A/9.9B przenosnych silników zaburtowych Suzuki znajduja sie cztery wersje z mechanizmem odchylania sterowanym elektrycznie - DF20AT i 9.9BT z układem zdalnego sterowania oraz DF20ATH i 15ATH z rumplem.



» Dane Techniczne

Model DF9.9B DF9.9BR DF9.9BT
Zalecana wysokość pawęży MM S : 381
L : 508
S : 381
L : 508
L : 508
Układ rozruchowy Ręczny Elektryczny/Ręczny
Masa silnika KG*1 S : 44.0
L : 45.0
S : 47.0
L : 48.0
L : 54.5
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa CM3 327
Średnica x skok tłoka MM 60.4 x 57
Moc maks. kw (kM) 7.3 (9.9)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
4,700-5,700
Sterowanie Rumpel Zdalne Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Ukłąd zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 6A 12V 12A 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 8”1 lub 9”2
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) 7”-12”
1 - dotyczy modeli: DF9.9BL,DF9.9BRL,DF9.9BTL
2 - dotyczy modeli: DF9.9BRS,DF9.9BS



» Cechy wyróżniające

Model 9.9B/9.9BR 9.9BT
układ suzuki lean burn
ogranicznik prędkości obrotowej silnika
układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
przepłukiwanie układu chłodzenia
pozycja do pływania w płytkiej wodzie
powłoka antykorozyjna suzuki
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria


» Cennik
Model Śruba Rozmiary śrub Zbironik paliwa Masa (kg) Manetka* Technologia
Lean Burn
Cena
PLN (brutto)
DF9,9BS 
Aluminiowa 3x9-1/4x9 12L 44 11 100 zł
DF9,9BL 
Aluminiowa 3x9-1/4x8 12L 45 11 500 zł
DF9,9BRS 
Aluminiowa 3x9-1/4x9 12L 47 13 700 zł
DF9,9BRL 
Aluminiowa 3x9-1/4x8 12L 48 13 900 zł
DF9.9BTL 
Aluminiowa 3x9-1/4x8 12L 49 16 000 zł
- system zmniejszający zużycie paliwa
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
Copyright © 2017 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube