HIGH PERFORMANCE
DF200A/AP
Fenomenalne osiągi i pełna paleta zaawansowanych funkcji użytkowych gwarantują, że nowy silnik df200a zyskuje niezrównaną przewagę na wodzie.

Świetny stosunek mocy do masy Przy masie silnika DF200A wynoszącej zaledwie 226 kg*, motorowodniacy mogą wybrać lżejszy, rzędowy, czterocylindrowy silnik, bez rezygnowania ze świetnych osiągów. Dla osób szukających nowego, lżejszego napędu swojej łodzi z czterosuwowym silnikiem V6 (nawet z dwusuwowym starszej generacji), nowy silnik DF200A będzie bardzo atrakcyjną alternatywą pod względem rozmiarów, masy, zużycia paliwa, nie wspominając nawet o cenie zakupu.

* masa silnika z długą kolumną




» Dane Techniczne

Model DF200AP*2 DF200A*3
Zalecana wysokość pawęży MM L : 508
X : 635
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 L : 228.0
X : 233.0
L : 226.0
X : 231.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa CM3 2,867
Średnica x skok tłoka MM 97 x 97
Moc maks. kw (kM) DF200A: 147.0
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
DF200A: 5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 8.0 litrów
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 44A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania Trymowanie i odchylanie elektryczne
Przełożenie 2.50:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Drive-by-wire
F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-27.5”
*1: Masa suchego silnika: łącznie z kablami akumulatora, bez śruby i oleju silnikowego
*2: Suzuki Selective Rotation,
*3: Dostępny model przeciwbieżny



» Cechy wyróżniające

Model 200AP 200A
Układ zmiennych faz rozrządu
Układ dolotowy o zmiennej długości
Dwustopniowa redukcja przełożenia
Odsunięty wał napędowy
Zapłon bezpośredni
Układ suzuki lean burn
Układ suzuki easy start
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
Łańcuch rozrządu
Przepłukiwanie układu chłodzenia
Układ elektronicznego sterowania (spc)
Układ wspomagający trałowanie
Układ ograniczający odchylanie silnika
Powłoka antykorozyjna suzuki
Układ suzuki selective rotation
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria


» Cennik
Model Śruba Masa (kg) Elektryczna wiązka
podłączeniowa 6,5m
Manetka* Technologia
Lean Burn
Zegary Cena
PLN (brutto)
DF200ATL 
Stal nierdzewna 226 Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 70 000 zł
DF200ATX 
Stal nierdzewna 231 Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 71 000 zł
DF200APL 
Stal nierdzewna 228 elektroniczna, z centralką i przewodami podłączeniowymi Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 79 000 zł
DF200APX 
Stal nierdzewna 233 elektroniczna, z centralką i przewodami podłączeniowymi Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 80 000 zł
* Możliwość wyboru manetki: boczna lub do montażu pionowo w konsoli, w przypadku instalacji podwójnej w cenie kompletu tylko manetka podwójna.
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
Z - silnik przeciwbieżny do instalacji bliźniaczej
XX - kolumna ekstra ekstra długa do pawęży o wysokości 762 mm
X - kolumna ekstra długa do pawęży o wysokości 635 mm
Copyright © 2017 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube