HIGH PERFORMANCE
DF150/175



» Dane Techniczne

Model DF1501 DF1751
Zalecana wysokość pawęży MM L : 508
X : 635
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 L : 215.0
X : 220.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa CM3 2,867
Średnica x skok tłoka MM 97 x 97
Moc maks. kw (kM) 110.0 (150) 129.0 (175)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 8.0 litrów
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 54A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.50:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-27.5”
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe
1: Dostępny model przeciwbieżny



» Cechy wyróżniające

Model 150 175
układ zmiennych faz rozrządu
wielostopniowy układ dolotowy
dwustopniowy układ napędowy
odsunięty wał napędowy
zapłon bezpośredni
ogranicznik prędkości obrotowej silnika
układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
łańcuch rozrządu
przepłukiwanie układu chłodzenia
układ ograniczający odchylanie silnika
powłoka antykorozyjna suzuki
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria


» Cennik
* Możliwość wyboru manetki: boczna lub do montażu pionowo w konsoli, w przypadku instalacji podwójnej w cenie kompletu tylko manetka podwójna.
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
X - kolumna ekstra długa do pawęży o wysokości 635 mm
Z - silnik przeciwbieżny do instalacji bliźniaczej
- system zmniejszający zużycie paliwa
Copyright © 2017 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube